vineri, 5 aprilie 2013

Multe zambete - 5 Aprilie 2013

Un bărbat experimentat va flirta pe plajă cu fata ce este cel mai puțin bronzată – deoarece, la aceasta, toată vacanța e înainte.
____

- Toti zic despre Vadim ca e nebun de legat.
E mai grav, e nebun dezlegat !
____

- Se spune ca morcovii ajuta la vedere.Sincer,eu mi-am bagat 2 morcovi in ochi si acuma nu mai vad deloc!
____

I : Ce spui cand iti vezi televizorul plutind prin camera la 2 dimineata?
R : Lasa-l jos, tigane!
____

O fată povesteşte prietenei sale :
- Nu m-am măritat cu el din trei motive . Primul se leagă de leafa sa mică , al doilea motiv de situaţia precară a părinţilor , iar al treilea motiv este faptul că , imediat după ce ne-am cunoscut , a ieşit pentru câteva minute din casă şi… dus a fost .
____

De cand cu criza asta a laptelui , a aparut un nou afis in piete :
LAPTE PROASPAT - muls direct de la producator !!
____

Chuck Norris mananca ciorba cu furculita.
____

Ofertă într-un magazin de jucării: ”Doar la noi, cumpărând un trenuleț, primești cadou păpușa Anna Karenina.”
____

Curcanul sălbatic, i-a salvat pe coloniștii americani de la foamete. Acum, în semn de recunoștință, americanii în fiecare an ucid și mănâncă câteva zeci de milioane de curcani.
____

- Cei care spun că banii nu cumpără fericirea, nu au știut de unde să cumpere!
____

70 de ani comuniștii, eroic, au apărat bărbații de shopping.
____

"Mergând astăzi pe bicicletă, mă oprește un polițist și-mi spune:
- Știți că nu aveți voie să mergeți trei pe bicicletă? Amendă 500 de lei!
- Treeeeei?!
Și, întorcându-mă către ceilalți de pe bicicletă, îi întreb:
- Unde-i, mă, Andrei? "
____

În mijlocul oceanului Pacific, de trei zile plutește o barcă singuratică, în care stă un bărbat înconjurat de 10 fete foarte simpatice, goale… Toți se uită trist în apă, iar bărbatul pentru nu știu a câta oară, repetă:
- Dacă te mai prind o dată, Peștișorule de Aur, îți rup capul ală prost. Asta înseamnă la tine, tâmpitule, sex cu cele mai frumoase 10 fete într-un loc romantic și liniștit??
____

Vasluienii spun că MasterChef e regizat:
"În mod normal, dacă greşeşti o ciorbă, iei un par în cap"
tnr
____

- Aseară, într-un teatru, a avut loc un incendiu. Actorii, curajoși din fire, au hotărât să continue a juca piesa pe scenă. Uluiți de eroismul lor, pompierii, la rândul lor, toti au hotărât să privească piesa până la sfârșit.
____

Parintele Ion, 5 ani a strans bani pentru o noua clopotnita dar i-au ajuns numai pentru un Audi Q7.
____

Tricolorii acuză arbitrul: „Nouă nu ne-a dat minge, a avut doar una şi le-a dat-o olandezilor.”.
____

La intrebarea "Ce faceti aici?" 75% din respondenti au raspuns negativ.
____

N-am mai văzut-o pe nevastă-mea de când s-a prefăcut că a căzut în pivniță acum 7 ore.
Eu înțeleg că e 1 Aprilie, dar exagerează...
via BFPT
____

Miercurea Ciuc. Intr-un magazin intra un cumparator (roman). In spatele tejghelei sta vanzatoarea (unguroaica). Tipul incearca intr-o maghiara stalcita sa-i explice ce vrea:
- Frumos rog, vorbiti romana. Prefect romana vorbesc eu...
- Da? Zeci de ani am ascultat romana voastra. Acum ascultati si voi maghiara noastra!
____

Doi dinozauri se plimbau pe plajă și priveau la barca care se pierdea în zare. Unul dintre ei zice:
"Du-te-n morții mă-tii de b*langiu, Noe!"
via BFPT
____

Daca as fi avut cate un leu pentru fiecare caine vagabond pe care l-am vazut pana acum...n-ai mai vedea nici un caine vagabond prin jur.
____

Există şanse mai mari să îl vezi pe Papa Francisc dansând meneaito alături de Nietzsche şi Scooby Doo, decât să câştigi un iphone 5 prin share-urile de pe facebook.
____

Un om pios statea de vorba cu Dumnezeu si i-a spus: Doamne as vrea sa stiu cum e Raiul si cum e Iadul.
Dumnezeu l-a condus pe om catre doua usi. A deschis una dintre usi iar omul a privit inauntru. In mijlocul incaperii se afla o mare masa rotunda. Pe masa se afla un vas mare cu tocana, care mirosea foarte bine si care l-a facut pe om sa ii lase gura apa.
Oamenii care stateau la masa erau slabi si bolnaviciosi. Pareau a fi infometati.. Tineau linguri cu manere foarte lungi care le erau legate de brate si astfel putea ajunge la vas pentru a le umple cu tocana; dar din cauza manerelor mai lungi decat propriile maini, nu puteau duce la gura lingurile pline..
Omul pios s-a infiorat la vederea suferintei lor. Atunci Dumnezeu a spus: "Acum ai vazut Iadul"
Au mers apoi catre cealalata camera si au deschis usa .. Arata la fel ca si prima. Se gasea acolo o masa mare si rotunda cu un vas mare de tocana care iti lasa gura apa. Oamenii de la masa erau echipati cu acelasi gen de linguri dar acestia pareau bine hraniti si durdulii, radeau si vorbeau intre ei. Omul pios a spus: "nu inteleg"
"Este foarte simplu" a spus Dumnezeu. "Este nevoie insa de abilitate. Acesti oameni sanatosi au invatat sa se hraneasca unul pe celalalt, in timp ce ceilalti se gandeau doar la ei insisi"
Cand Isus a murit pe cruce, el se gandea la tine.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...