joi, 18 aprilie 2013

Multe zambete - 18 Aprilie 2013

- Imi taie azi unu’ calea la semafor, imi franeaza in fata si apoi imi ocupa si locul de parcare la supermarket.
Colac peste pupaza, imediat dupa aia, masina lui mi-a murdarit cheia de vopsea.
____

Sânii femeilor se lasă mai repede dacă poartă sutien, spun cercetătorii britanici.
____

Razuieste aici ██████████ cu o surubelnita si poti castiga marele premiu...
o bataie de la tactu ca ai stricat monitorul si o noapte de cazare pe covorul din fata usii
____

Un bețiv povestește altui bețiv:
- Și cum mergeam liniștit spre casă, deodată simt că cineva mă calcă pe mână!
____

- Intr-o barca erau 99 de pinguini. Barca s-a rasturnat. Cati pinguini au mai ramas in barca?
- 66!
____

Tatal ii spune feciorului:
- A face cunostinta cu o femeie pe internet este neserios.
- Tata, tu unde ai facut cunostinta cu mama?
- In cazinou...
____

- De unde vii la ora asta?
- Dar ce cauta barbatul asta in patul nostru?
- Nu schimba subiectul !!! De unde vii la ora asta???
____

Orice sut in fund inseamna un pas inainte.
De cele mai multe ori, fundul nu-i apartine celui care face pasul.
____

Doi tineri afumati bine parasesc localul unde au baut toata noaptea.
La iesire, zaresc o femeie beata-moarta pravalita langa tomberoanele de gunoi.
- Ia uite frate, cred ca au gresit aruncand-o pe asta ! Pare inca buna !
____

"Ştii momentul ăla când tu, ca fată, eşti în gară şi te chinui să urci în tren un troler imens şi nici un bărbat nu te ajută?
Îl ştii?
Atunci eşti urâtă"
____

- Ce ai patit la ochi?
- Era sa mi-l scoata ginerele meu cu o andrea...
- In timp ce tricotai?
- Nu, in ce ma uitam prin gaura cheii.
____

Ion se intalneste cu Vasile in parc.
- Salut, Vasile! La multi ani pentru cei 80 de ani impliniti! Cum te mai simti?
- Ah, ce? Cum ma simt? Cum sa ma simt, ma, ca un nou nascut. Port scutec si fac pe mine nonstop.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...