miercuri, 3 aprilie 2013

Multe zambete - 3 Aprilie 2013

In salonul pacientului intra o asistenta:
- Spune-mi, te rog, am vreo speranta?
- Nu. Nu esti pe gustul meu!
____

- Pacaliti-ma si pe mine !
- Esti frumos!
____

Agentul de circulație:
- Domnișoară, dați-mi carnetul de conducere.
- Oii… nu pot, e cadou de la iubi… Hi-Hi-Hi….
____

Luna de miere, tânăra soție:
- Iubitule, tu ai mâncat din prima tartă gătită de mine. Mâine am să mai fac una, dar ia spune, ți-a plăcut? Hai, te rog, spune-mi. Te rog, spune măcar un cuvânt, sau dă un semn de viață.
____

Doua blonde:
- Si ia zi, cum te-ai distrat aseara la petrecere? zice una.
- A...nimic interesant. Am servit un suc cu prietenul meu, in timp ce rasfoiam niste carti de filozofie interesante. Apoi am facut niste floricele de porumb si ne-am asezat cuminti pe canapea sa urmarim un film de familie.
Dupa aia m-a condus inapoi acasa si, inainte sa plece, m-a sarutat parinteste pe frunte.
- Auzi fata, stii ceva? Oi fi eu proasta, dar nu fa misto de mine, chiar daca azi e 1 aprilie!
____

La nunta unei campioane olimpice la ”Aruncarea ciocanului”, domnișoarele de onoare au prins buchetul, în celălalt capăt al orașului.
____

Marele avantaj al cărnii de cal este că nu necesită transport. Mergi călare pe ea până la fabrica de lasagna.
____

- Cati ani ai?
- 25.
- Asta spuneai si acum 3 ani!
- Eu nu sunt genul de om care azi zice una, iar maine alta!
____

Dacă nu ar trebui să mâncăm noaptea, atunci de ce există bec în frigider ?
____

I: De ce ii este frica cel mai tare lui Chuck Norris?
R: Sa dea nas in nas cu Andreea Tonciu.
____

- După părerea mea, la noi în țară Poliția creează cele mai multe probleme.
Nu există protest, scandal, accident sau bătaie să nu fie și ei acolo.
____

La cinematograf.
- Dragule, de ce ești așa de rece azi?
- Taci. Totul e în regulă, pur și simplu m-ai apucat de înghețată.
____

Institutul de Fizică Aplicată al Academiei de Științe a Rusiei a demonstrat teoretic că un litru de votcă, turnat pe podea, are o suprafață egală cu un metru pătrat și este de fapt un litru pătrat. Aplicarea experimentului practic însă, nu poate fi efectuat, deoarece nici un om de știință nu are curajul să verse un litru de votcă pe podea.
____

Maria îl privește pe Ion, care se chinuie să bată un cui în perete, pentru a agăța un tablou. La un moment dat, îi spune:
- Auzi, mă' Ioane!... Ciocanul tău parcă e fulger, mă'!...
- De ce, Marie?!?... Așa de rapid se mișcă?...
- Nu mă, Ioane!... Da' niciodată nu lovește de două ori în același loc!...
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...