vineri, 26 aprilie 2013

Multe zambete - 26 Aprilie 2013

O blonda cu un tip la bar...
Blonda:
- Chiar credeti ca dupa doar 5 minute dupa ce v-am cunoscut, m-as culca cu dumneavoastra?
-Da, raspunse tanarul.
-Asta inseamna ca cititi gandurile!
____

- Dragule, ce cafea preferi?
- Aș bea o cafea tare, ce dulce mi-ar trezi imaginația, cu efect puternic ce m-ar îmblânzi instant, de la care sufletul să-mi fie răvășit și care mi-ar deschide lumea ispitelor și a sensibilității nelimitate, iar mintea să-mi fie răsucită de atâtea senzații noi…
- Bețivule, iar vrei votcă?
____

Doi hoti tocmai dadeau o spargere la o banca. La un moment dat, unul dintre ei spune celuilalt :
- Ioane, cheama politia!
- De ce ?
- Cineva ne-a furat masina!!
____

În timpul celui de-al doilea război mondial, Bulă a fost întrebat:
- Ce te-a făcut să te înrolezi în armată?
- M-am înrolat din mai multe motive. Am vrut să-mi slujesc patria, am vrut să lupt contra fascismului, am vrut să construiesc o lume mai bună, demnă de eroii ei, dar motivul principal a fost că m-au înhăţat ăştia.
____

- E adevarat ca fasolea creste potenta barbatilor ?
- Da , cu conditia sa fie consumata cu tot cu arac !
____

El: Am decis ca de azi inainte sa las trecutul in urma. Asa ca, daca iti datorez bani, imi pare rau...
____

Coreea de Nord renunţă la război: “Azi-noapte au trecut hoţii de fier vechi pe la rachetele noastre!”
____

Examen la facultatea de psihologie.
Intra cate un student.
La un moment dat, cand sa intre o studenta foarte frumoasa, profesorul striga:
"- Stai pe loc", exact cand sa intre.
Fata ramane blocata intre culoar si sala.
Proful spune:
"- Pentru un 10 ultra rapid, spune imediat si raspicat, ce ai intre picioare?"
Studenta ramane blocata, se inroseste, se incurca si spune,
"- Vai domn profesor nu pot spune in gura mare..."
"- Imi pare rau, raspunde proful, vino la toamna. Intre picioare ai pragul, draguta."
____

Viorel Lis îi ia apărarea monstrului din Loch Ness: „Nu e un monstru, e el mai urâţel aşa, dar e băiat bun!”
____

- Domnule, daca nu platiti in acest moment am sa chem politia, spune chelnerul.
- De ce va obositi? Credeti ca politia o sa plateasca in locul meu?
____

I: Ce specie de peste se serveste la Parlament?
R: Somnul romanesc.
____

Aseară pe autostradă, o mașină de poliție în c*ru’ meu...
Trebuie să am o discuție serioasă cu nepoțelul meu.
Prea își lasă jucăriile împrăștiate peste tot.
via BFPT
____

Un tip cu amanta in pat....la un moment dat suna cineva la usa. Amanta calma ii spune sa fie linistit ca e sotul dar rezolva ea! Se duce la usa deschide si spune:
- AAA Iubi, ce bine ca ai venit... du si tu gunoiul si ii pune galeata de gunoi in mana. Sotul pleaca.
Amantul se imbraca si pleaca linistit, si cand coborara se gandeste: "Si frumoasa, si desteapta..."
Ajungand acasa suna la usa deschide sotia si ii spune
- AAA Iubi, ce bine ca ai venit! Du si tu gunoiul asta!!!
Ia galeata, coboara scarile si in sinea lui zice: "Si urata, si cu tupeu..."
____

Bula: Tata,tata am o veste buna si una rea.
Tata: Spune-o pe cea rea intai.
Bula: Vecinul Vasile a murit.
Tata: O,nu, ce groaznic.Dar vestea buna?
Bula: Am fosti chemati la pomana.
____

Guvernul vine în spirjinul românilor amărâţi: femeile urâte pot fi scoase de la întreţinere !
sursa tnr .
____

Cercetatorii britanici au descoperit de curand un nou aliment extra-dietetic, foarte sanatos.
El contine 0% grasimi, 0% glucide, 0% lipide, 0% proteine si, nu in ultimul rand, 0% "E"-uri.
L-au intitulat, sugestiv, apa de izvor.
____

Un tren mare, tras de doua locomotive, traversa America de la o coasta la alta. Dupa vreo mie de kilometri, una dintre locomotive s-a defectat. Mecanicul a continuat drumul cu o singura locomotiva in functiune.
Dupa inca o vreme, a cedat si a doua locomotiva, si trenul s-a oprit in loc, in mijlocul pustietatii. Mecanicul s-a gandit ca ar fi cazul sa-i anunte pe pasageri despre cauza opririi. Asa ca el a anuntat in difuzoare:
- Doamnelor si domnilor, am o veste buna si una proasta. Vestea proasta este ca ambele locomotive s-au defectat si o sa stam pe loc ceva timp, pana ne vin ajutoare. Vestea buna este ca ati ales sa calatoriti cu trenul si nu cu avionul…
____

Acum cativa ani, in portul Constanta sosesc doua containere cu pantofi de marca.
Marfa era pentru o firma cunoscuta din Constanta, s-o numim XIMPEX. Firma refuza sa plateasca taxele vamale si marfa este confiscata. Conform procedurii, dupa cateva luni, pantofii sunt scosi la licitatie.
La deschiderea containerului, surpriza! Toti pantofii erau pentru piciorul drept!
Bineinteles ca nimeni nu a dorit sa cumpere, asa ca singurul ofertant, firma XIMPEX, cumpara marfa la un pret derizoriu.
Peste cateva luni, dupa ce ecourile scandalului s-au stins, firma XIMPEX face un import de pantofi.
Bineinteles, toti erau pentru piciorul stang. Pe documente erau trecute “rebuturi”, asa ca taxele sunt infime…
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...