duminică, 7 aprilie 2013

Multe zambete - 7 Aprilie 2013

Un prost la superlativ, tot timpul va încerca să demonstreze că-i cel mai deștept.
____

- Sotiei mele nu-i place cand ii spun: "Esti exact ca maica-ta!"
De fapt, nu-i place sa-i spun nimic in timp ce facem sex.
____

- Nu am mai auzit nimic de la fiul meu de vreo cateva zile, asa ca m-am dus sa vad ce mai face.
Se pare ca el a avut nevoie doar de o baterie noua la aparatul de supraveghere a bebelusilor.
____

Copiii vasluieni nu pot fi păcăliţi cu barza, pentru că toţi ştiu că barza nu opreşte la Vaslui. La ei a prins altceva: „Te-am găsit într-o sticlă, sub capac!”
____

Doar în țara noastră poți să fii lovit din spate, atunci când mergi pe contrasens.
____

Biletel pentru sot: Cina ta e in cartea de bucate, iar ingredientele le gasesti la magazin!
____

Imi place sa fac poze cu telefonul mobil
Cum prind pe cineva pac, il trag in poza. Da’ asa artistic, ma pun intr-un genunchi, schimb unghiul de cateva ori, incadrez din diferite pozitii, sunt atent sa nu cada lumina aiurea, fac cateva probe, landscape, portret, wide, tele. Adica treaba ca lumea, sa iasa bine, nu asa precum toti amatorii.
Telefonul meu nu are camera. Dar asa imi place cum stau toti nemiscati cate 45 de secunde, in timp ce eu ma joc “snake”…
VIA Bancuri & Umor Românesc FB
____

- Consider că ar trebui introdusă și taxa pentru poluare fonică, pentru a contribui și maneliștii la bugetul statului!
____

- Chiar nu înțeleg de ce se plânge Ponta că nu mai sunt bani la bugetul statului. A uitat cum se trage la xerox?
____

Pentru a combate criza financiară ce a destabilizat țara, Guvernul cipriot a luat câteva măsuri foarte eficiente, menite să sprijine pop...ația greu încercată:
Cine dorește să retragă 50 de euro de la bancă, va trebui să depună inițial cel puțin 100 de euro...
Pentru fiecare retragere de bani trebuie un preaviz din partea bancii, aprobat anul trecut...
Nu este permisă formarea de cozi la bănci - astfel dacă este deja 1 persoană așezată la rând la ghișeul băncii, nu este permisă staționarea în interiorul băncii sau pe o rază de 50 metri în jurul acesteia...
Se pot face retrageri mai mari de 100.000 euro dar numai cu acordul Comisiei Europene și numai pentru susținerea financiară a Spaniei sau Portugaliei...
Poporului cipriot îi este permisă deținerea unor sume mai mari de 10.000 de euro în casă, însă li se va percepe o taxă egală cu dobânda care ar fi încasat-o de la bancă pentru depunerea acelei sume...
____

Invitat la o emisiune tv, Florin Piersic isi incepe monologul:
"Bine v-am gasit in aceasta frumoasa dupa-amiaza de vineri!"
...si il incheie cu "Si acum va las, dragii mei, sa va petreceti in continuare aceasta minunata seara de sambata...
Dar stati numai o secunda, neaparat trebuie sa va mai povestesc ceva!..."
____

- De ce ai ruj pe gulerul cămășii??? De ce de la tine miroase a parfum femeiesc??? Și în genere, unde ai fost toată noaptea???
- La soție…
____

Ministerul Sănătăţii îi încurajează pe medicii români să plece peste hotare, ca să mai scadă numărul deceselor din spitale.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...