luni, 29 aprilie 2013

Multe zambete - 29 Aprilie 2013

Desi nu vor sa recunoasca, cel mai mare dusman al manelistilor ramane tot gramatica.
____

Un restaurant foarte elegant. Unul din clienţi şi-a legat şerveţelul la gât. Şeful de sală cheamă ospătarul şi îi spune:
- Atrage-i, te rog, politicos, atenţia, că aici nu se obişnuieşte aşa ceva!
Ospătarul se duce la client şi-l întreabă prietenos:
- Ce doriţi, ras sau tuns?
____

Lui Ion ii scartaia foarte tare lantu' de la bicicleta de pe care mergea. Il aude Gheorghe si ii spune:
- Ba, Ioane, vezi ca-ti zdrangane lantu' de la bicicleta!
- Nu aud ce spui, ca-mi zdrangane lantu' de la bicicleta!
____

- Astazi arati foarte bine!
- Spui asta la toate femeile frumoase? - intreaba ea.
- Nu, celor frumoase le spun altceva...
____

Bunul-simt nu e o binecuvantare ci o pedeapsa: daca tu il ai, trebuie sa-i suporti pe aia care nu-l au!
____

"- Dragul meu, ce mi-ai adus bun din oras? Stii ca azi e ziua mea, nu?...ma intreba sotia mea cu nume de floare.
- Sigur ca stiu, scumpa mea, azi is Floriile. Dar totusi suntem in post, nu?
- Asa e...raspunse ea.
Asa ca, sub privirile ei nerabdatoare, bag mana in sacosa si zic, entuziasmat:
- Ta-dammm!...Floriceleee!!"
____

Din jurnalul lui Alinuta:
"Astazi am avut o zi paradoxala si ciudata. Chiar in ziua de Florii, am fost deflorata..."
____

El şi ea la prima întâlnire.
Ea: - Eşti un tip foarte amabil, cine te-a educat aşa?
El: - Tata! El mi-a zis că dacă vrei să f**i o gagică, trebuie să fii amabil!
____

Soția ii zice soțului:
- Dă-mi parola ta de facebook și poți să te duci la culcare.
- Dacă îți dau parola de facebook nu o să mai pot dormi...
- De ce?
- Pentru că nu vreau să mă omori în timp ce dorm!
____

CFR Marfă suplimentează garniturile pentru românii care pleacă în Vamă de 1 Mai!
sursa,TNR.
____

Un țăran intră într-un bar de oraș cu un radio in mână, și doi tipi au hotărât să-i dea câte o băutură ca să-l convingă să dea radioul gratis. Merg lângă țăran și îl întreabă:
- Bună ziua, pot să vă comand ceva de băut?
- Desigur, mulțumesc băiete!
După ce țăranul a băut o halbă de bere, băieții îl întreabă:
- Cu cât vindeți radioul, nene?
- Cu 50 de lei.
Ăștia doi se gândesc să mai scadă prețul și îi mai aduc o bere.
- Cu cat vindeți radioul?
- Să fie 30 de lei!
- Acum cu cât îl vindeți? îl întreabă tipii după ce i-au dat țuică.
- Îl dau pe 10 lei!
- Acum, pe cât îl dați?, întrabă aducându-i vodcă.
- Am planuit să vând radioul ca să am bani pentru băutură, dar cum am băut pe gratis, mai bine plec acasă.
____

Un barbat merge la o prima intalnire cu o femeie cunoscuta printr-un site matrimonial, si pe care nu o vazuse niciodata. Pentru cazul ca nu i-ar fi placut de ea, el a aranjat cu un prieten sa il sune dupa un sfert de ora, ca sa isi asigure o scuza pentru o situatie de urgenta.
Se intalnesc cei doi la o cafenea, iau cate o cafea, schimba cateva fraze, dar barbatului ii este clar ca nu-i place femeia. In sfarsit, e cautat la telefon, si atunci el isi cere scuze si se duce sa vorbeasca in holul localului.
Cand se intoarce, tipul afiseaza o fata trista si ingrijorata:
- Imi pare rau, dar trebuie sa plec. Bunicul meu tocmai a murit…
- Slava Domnului! zice femeia. Daca nu murea al tau, ar fi murit al meu peste 5 minute!
____

- M-am dus la Politie si am raportat ca un nenorocit cu o masca m-a taiat cu cutitul si mi-a luat toti banii.
"Imi pare rau, domnule..." raspunse politistul, "dar nu putem aresta un medic chirurg."
____

Cine a spus că ”râsul e cel mai bun medicament” în mod clar n-a suferit de disfuncție erectilă...
____

- Cel mai tare mă enervează oamenii care continuă să vorbească în timp ce eu încerc să îi întrerup.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...