luni, 15 aprilie 2013

Multe zambete - 15 Aprilie 2013

Vorbesc doi prieteni :
- Frate, ai făcut o nuntă ca-n povești! De unde ai avut atâția bani!
- Păi știi că eu tot timpul am strâns bani pentru zile negre... Și uite că au venit!
____

Barbatii nu insala niciodata. Ei compara si aduna experienta!
____

Produse in valoare de $10000 au fost furate dintr-un Apple Store. Va putea politia sa recupereze ambele calculatoare?
____

Profesoara intreaba:
- Care este jumatatea lui 8?
In clasa liniste, iar din spatele clasei intreaba Bula:
- Care jumatate?
- Care vrei, raspunse profesoara
- Pai, vertical este 3, iar orizontal este 0.
____

Un beţiv se întoarce noaptea acasă. Cand intră în curte, câinele a sarit din cusca şi a început să latre. Omul:
- Linişte, prostule! Daca se trezeste soţia, tu unde vei dormi?
____

Pe messenger:
el: buna scumpo , ce faci ?
ea: treburi de femei !
el: calci , speli , gatesti ?
ea: proceduri de infrumusetare , porcule !
____

"Cum am invatat sa imi vad de treaba mea?
Mergeam intr-o zi pe langa spitalul de nebuni... toti din curte strigau :
- 13 , 13 , 13 !!!
Gardul era prea inalt ca sa pot vedea inauntru, dar am vazut o gaura in gard, asa ca m’am apropiat sa trag cu ochiu’..
Un nebun mi’a bagat un deget in ochi si au inceput toti sa strige :
- 14, 14 , 14 !!! "
____

„Pe unul care doarme îl mai poți trezi, dar pe unul care se preface...”
____

Unu' încearcă încet, încet, să îşi cunoască mai bine noul coleg de celulă:
- Şi eşti căsătorit?
- Eu?! Eu sunt un tip care îşi iubeşte libertatea!
____

Pe chat.
zozo : m ori f ?
saby_25 : porcule , eu am intrat aici pentru discutii elevate , nu iau m...e si nici nu ma f...t !
____

- Salut, unde ești?
- În concediu, la mare.
- Și cum e apa?
- Călduță.
- Câte grade are?
- Fără alcool.
____

Cea mai mare minciună a studenților: ”Lista bibliografică” utilizată la tezele de licență.
____

În sfârşit! Cei mai lipsiţi de scrup...e „grammar nazi”, aduşi în faţa Tribunalul de la Nürnberg.
Un prim lot de „grammar nazi” va ajunge în faţa Tribunalului Internaţional de la Nürnberg până la sfârşitul acestei luni, au promis procurorii. Se speră ca, prin condamnarea lor, internetul să redevină un loc mai relaxat, unde să nu trăieşti în teroare ori de câte ori încurci două litere ale tastatruii într-o postare, fie ea şi pe un forum obscur.
Cei mai fioroşi „grammar nazi” sunt însă cei care te corectează, deşi tu nici măcar nu ai făcut o greşeală gramaticală. Asta pentru că mulţi îşi asumă ideologia de tip „grammar nazi”, fără ca măcar să cunoască regulile elementare de gramatică. Se estimează că, la nive mondial, sunt câteva milioane de „grammar nazi” activi.
„Sunt foarte greu de identificat”, avertizează însă procurorii, „pentru că se folosesc de identităţi virtuale. În plus, majoritatea se ascund în spatele unor IP-uri de Argentina, ţară din care e foarte greu să-i extrădezi. Iar majoritatea celor care propagă ideologia de tip «grammar nazi» postează din adevărate buncăre, în orice caz din locuri în care stau singuri şi se simt nebăgaţi în seamă.”.
sursa: TNR
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...