marți, 2 aprilie 2013

Multe zambete - 2 Aprilie 2013

La judecatorie. Proces de divort. Judecatorul intreaba:
- Doamna, care este motivul divortului?
- Avem viziuni diferite in privinta religiei, dle judecator!
- Ce vreti sa spuneti prin asta, dna?!
- Sotul meu nu vrea sa recunoasca faptul ca eu sunt ZEITA lui!
____

- Astazi am internat-o pe soacra-mea intr-un spital cu infectii grave.
Desigur, puteam sa aleg un spital fara infectii.
____

Intrebare la Radio Erevan:
- Devin sotiile noastre, cu ajutorul mastilor cosmetice, mai frumoase?
- In principiu da, dar numai pentru scurt timp, pentru ca mastile cosmetice dupa uscare trebuie date jos.
____

Lupul ar fi vrut să o mănânce pe Scufița Roșie, dar pe ea n-a mâncat-o...
____

Sotia si-a batut crunt sotul. La judecata este intrebata ce s-a intamplat:
- Mai intai m-a chemat acasa in timpul serviciului, apoi m-a dezbracat si m-a intins in pat. Iar apoi, cu un ranjet de cretin, mi-a spus ca este 1 aprilie!
____

Stalin îl sună pe Jukov:
- Tovarășe Jukov, la mine au ajuns niște informații precum că ai fi ”Dușman al poporului”.
- Imposibil tovarăș Stalin, cred că e o greșeală.
- Bine, mâine ne lămurim. Noapte Bună.
Pune Stalin receptorul in furcă și se gândește:
- Oare cui să-i mai urez "Noapte Bună" ?
____

- Sambata spre duminica noaptea mi-am batut propriul record, am facut dragoste cu sotia mea o ora si trei minute. Asta s-a intamplat intre orele 3 si 4 .03
____

De 1 aprilie, un angajat intră în biroul şefului, smulge cablul telefonic din perete, îi aruncă hârtiile pe jos, îi toarnă cafeaua pe cap şi dă să-l bată, până colegii din birou strigă:
“Opreşte-te Ghiţă, noi am glumit, nu ai câştigat la Loto, e doar 1 aprilie”
____

Ea: Dragul meu, sunt insarcinata!!! Ce ti-ai dori sa fie?
El: 1 Aprilie!!!
____

- Săptămâna trecută, am fost în vizită la o fabrică de lactate – de atunci nu mai consum produse lactate. Săptămâna asta, am fost la o fabrică de mezeluri – acum nu mai mănânc salam.
Acum, mă invită la o fabrică de bere și produse spirtoase – pentru nimic în lume nu mă duc.
____

Pe drum spre casă, de la o petrecere , soția îi reproșează soțului: ”Tu iarăși vorbești numai prostii și aiureli, sper ca nimeni nu a observat că ești treaz.”
____

- Nevasta-mea a venit cu masina de la service si mi-a zis:
,,Cand m-am dus acolo mi-a fost frica sa nu ma jecmaneasca, dar pana la urma totul a fost ok. Mecanicii au fost de treaba, mi-au schimbat doar lichidul de semnalizare"
____

Sotul si sotia in parc:
- Scumpo, incearca sa pari fericita!
- De ce?
- Doamna care vine spre noi este prima mea sotie!
____

Două blonde, Măria si Ildiko, la examen.
- Mărie, cum se scrie corect, piept sau pept?
- Nu ştiu, Ildi, scrie şi tu ţâţe.
Scrie Ildiko, se uită nedumerită la foaie, se uită la Măria...
- Mărie, zici tu că e corect aşa: în ţâţele mele bate o inimă de român?
____

- Pana ieri eram sanatos tun.
- Si ?
- Am fost la doctor...
____

Doctorul către pacientă:
- Luați două pastile, iar dimineața, dacă vă treziți, mai luați două...
____

Barză = pasăre din familia picioroangelor, despre care părinţii cred în mod eronat că ar aduce pe lume copii.
Balenă = persoană care ocupă două locuri simultan în orice spaţiu public sau în orice mijloc de transport în comun.
Arici = cactus cu picioare, funcţionar de ghişeu în România, fals considerat a fi în slujba cetăţeanului.
Animal = nume folosit de regulă în mijloacele de transport în comun, când cineva calcă pe altcineva pe picior.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...