duminică, 28 aprilie 2013

Multe zambete - 28 Aprilie 2013

Tata lui Ion incearca sa-i spuna ca e vremea sa se insoare:
- Mai copile sa stii ca ti-am gasit nevasta!
- Pe cine tata?
- Pe Maria a lui Gheorghe din vale... !
- Dar, tata, aia e oarba..!
- Lasa ba ca numa bine nu te-a vede cand vii tarziu acasa!
- Dar, tata, aia e si surda ..!
- Lasa ba ca numa bine nu le-a auzi ea pa tate!
- Dar tata, e si schioapa !!!
- No, ma copile, dupa atatea calitati se mai accepta si un mic defect, ce vrei...
____

Intamplare reala:
"Eram pe o plaja din Spania, si priveam marea si un apus superb....traiam un moment din ala perfect...pana cand am auzit un telefon sunand in spatele meu:
...ooooooofffffff viata mea"
____

Oana Lis prinde pestisorul de aur. Pestisorul ii zice ca daca ii da drumul el ii indeplineste o dorinta.Ea zice:
- As vrea ca Viorel sa fie din nou tanar...
..asa ca ea s-a intors in viata anterioara.
____

Pe vremea cand muntii erau cat furnicile iar purecele se potcovea cu 99 de oca de fier... s-a nascut Viorel Lis.
____

Doi contabili se prezinta la un concurs pentru un post liber si ajung in ultima etapa. Li se da un test de cunostinte si apoi li se spune ca vor fi informati asupra rezultatelor finale. Peste două saptamani cei doi concurenti sunt chemati in biroul managerului.
- Ei bine, amandoi ati obtinut exact aceleasi rezultate. Totusi, il vom angaja pe el!
- Bine, bine, dar de ce pe el daca rezultatele sunt identice?
- Pentru ca la ultima intrebare, el a raspuns “Nu stiu”, iar tu ai scris “Nici eu”.
____

- Mama, de ce aragazul e asa murdar?
- Taica-tau si-a facut omleta.
- Fara tigaie?
____

- Prietena mea mă tot bate la cap să-i cumpăr o pisică siameză.
Am auzit că sunt foarte scumpe, așa că am cumparat două pisici normale și le-am lipit capetele cu super glue.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...