marți, 4 septembrie 2012

Pastila de ras - 4 Septembrie 2012

- I-am cumparat lui soacra-mea un sejur in India...
- De la ce firma?
- "Turist".
- Astia sunt sarlatani. Te duc pe aeroportul din New Delhi si te lasa acolo...
- Ce bine ar fi!
____

SMS:
- Mamă, când ajungi acasă? Mi s-a făcut dor de tine!
Răspuns:
- Draga mea, nu reuşiţi să faceţi nimic fara mine, ajung în 10 minute! Transmite-i salutări iubitului tău!
____

"Se spune că atunci când visezi pe cineva ,acel cineva se gândește la tine.De unde mă cunoaște Fuego pe mine,că azi-noapte nu prea se gândea de bine la mine?!"
____

- Doctore, de câteva zile mi-a ieşit o ciupercă pe p*nis.
- Cât de mare e?
- 20 de centimetri, dar eu sunt aici să vorbim despre ciupercă...
____

"Nici nu ştiu ce să mai cred, o parte din mine zice 'Trebuie sa incetezi să mai bei...'
Dar cealaltă parte spune: 'Nu-l asculta, e beat!!' "
____

La restaurant:
- Sa va pun si niste ciupercute?
- Nu, multumesc! Mie-mi place sa le culeg singur!
- Cum doriti! Pot sa vi le risipesc pe podea…
____

Anunţ la matrimoniale: “Caut partener de viaţă pentru o soacră văduvă, guralivă şi insuportabilă. Cerinţe: sadic, inventiv, nemilos!”
____

Este mai bine sa cauti dimineata pe Gооglе Еаrth unde ai baut decat pe Youtube cum!
____

Nici cererea in casatorie nu mai e ce-a fost...
El: Vrei sa te mariti cu mine?
Ea: Ai apartament?
El: Nu...
Ea: Ai BMW?
El: Nu..
Ea: Salariu ai?
El: Nu am salariu, dar..
Ea: Niciun dar !! Cum pot sa ma marit cu tine, cand nu ai nimic din ce imi doresc?
El pleaca bolborosind: "Am o vila in Bucuresti, una la Predeal, una la mare si una in Caraibe si ea vrea apartament. Am Porche, Ferrari si Mercedes. E nebuna, de ce sa mai cumpar si un BMW??!! Si de unde naiba salariu... daca eu sunt bancher..."
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...