sâmbătă, 29 septembrie 2012

Pastile de ras - 29 septembrie 2012

De ce blondele sunt ude pe par cand pleaca de acasa?
Isi pupa pestisorul de ramas bun.
____

O zi obisnuita de lucru:
Te trezesti,
Nokia, Colgate, Nescafe, Hochland, Orbit.
Renault, Compaq, Epson, Nokia, Nokia, Nokia.
McDonalds, Coca-Cola, Orbit.
Compaq, Epson, Nokia, Nokia, Nokia. Renault.
Tuborg.
Tuborg.
Tuborg-Tuborg-Tuborg-Tuborg.
Nokia… Nokia.
Durex.
Colgate.
Te culci…
____

La ora:
- Gigel, ti-ai facut tema?
- Nu.
- Stai jos, 4!
- Costel, ti-ai facut tema?
- Mi-am uitat caietul acasa...
- Stai jos, 4!
- Bula, ti-ai facut tema?
- Nu, pentru ca ieri, a trebuit sa merg dupa frati-miu, care tocmai s-a liberat din puscarie...
- Aaaaa!!! Vrei sa ma intimidezi? Stai jos, 6!
____

Ea: "Esti un nesimtit! De fiecare data cand vorbesc cu tine te ia cascatul"
El: "Iubito, nu cascam, incercam sa zic si eu ceva..."
____

Tatal:(la maternitate uitandu-se prin geam la bebelusii nou sositi):Inggg,inggg,cuci,cuci.....uite a zambit! Nu-i asa ca-i adorabila?
Prietenul: Dar copilul tau n-a zambit!
Tatal: Eu vorbeam de sora medicala....
____

O masina a fost implicata intr-un accident, si cum era de asteptat, o multime de oameni s-au adunat la fata locului. Un tanar reporter, dornic sa ajunga cat mai aproape, se chinuia cu greu sa razbata prin multime. Fiind un tip istet, a inceput sa strige:
- Faceti-mi loc, faceti-mi loc, sunt fiul victimei!
Multimea s-a dat la o parte lasandu-l sa treaca. Jos, in fata masinii, zacea un magar...
____

Limita bautului decent:
Bea pâna ti se pare frumoasa, dar inca nu vrei sa o ceri de nevasta...
____

Unii barbatii isi iubesc atat de mult femeile lor incat pentru a nu le uza... se folosesc de femeile altora!!!
____

Catrina il da in judecata pe Ion, pentru ca i-a spus "Scroafa".
Castiga procesul, si atunci Ion intreaba:
- Domnu' judecator, asta inseamna ca nu mai pot sa-i spun Catrinei "scroafa" ?
- Da.
- Dar, de exemplu, pot sa-i spun unei scroafe, "Catrina", fara sa pot fi dat in judecata?
- Da.
Ion, se uita la Catrina, si zice:
- Buna, Catrina!
____

- Esti fata visurilor mele! Frumoasă, spirituală, amuzantă...
- Spui toate astea, doar ca să mi-o tragi!
- Si incredibil de inteligentă!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...