miercuri, 5 septembrie 2012

Pastila de ras - 5 Septembrie 2012

- Daca imi mai zici ca sunt grasa, te voi parasi!
- Dar draga, gandeste-te la copilul nostru!
- Copil?!
- Pai, nu esti insarcinata?
____

Un evreu si un roman in finala "vrei sa fii milionar". La casele de pariuri 547.046 de oameni pariaza pe evreu si unul pariaza pe roman.
Vine finala, scorul foarte strans si la ultima intrebare se blocheaza evreul.
Dupa aceea, ziaristii il intreaba:
- Cum va simtiti dupa ce dv. si atatia oameni ati pierdut atatia bani?
- Ca un afacerist.
- Cum puteti spune asa ceva.
- Eu stiam intrebarea, dar cine credeti ca a pariat pe roman?
____

Daca toate personajele din filmele horror m-ar fi ascultat, acum ar fi fost cu siguranta in viata!
____

Lumea buna are salam in frigider, nu in winamp.
____

"Fratele meu e un tampit...
Nu intelege nicicum de ce sora noastra are doi frati, iar el numai unul."
____

I: Cum se numeste subdiviziunea celulei?
R: Pârnăiaș.
____

Un optimist intra intr-un bar:
"- O bere gratis, va rog!"
____

- Maria, cum merge cu dieta?
- Bine, draga.
- Ai slabit mult?
- Stii vulturul pe care l-am tatuat pe burta?
- Da!
- Eeee, acum a devenit un colibri!!
____

Intr-o companie romaneasca, directorul catre adjunct :
- Esti venit abia de un an si ai reusit sa parcurgi toate treptele ierarhice de la simplu muncitor, pâna mi-ai devenit adjunct. Ai rezultate foarte bune. Felicitari!
- Multumesc, tata!
____

Iată 13 dovezi clare că bărbaţii sunt cei discriminaţi cu adevărat:
Femeile pot fi promovate pe criterii gen sâni, coapse, fund, buze. Bărbaţii trebuie să aibă studii, experienţă, competenţă.
În caz de dezastre, catastrofe naturale, naufragii, femeile şi copii sunt salvaţi primii. Bărbaţii întotdeauna la urmă.
Dacă două femei se îmbrăţişează, se ţin de mână, se sărută, stau împreună etc înseamnă că sunt prietene. Dacă doi bărbaţi fac asta, sunt poponari.
Dacă o femeie nu se descurcă cu banii înseamnă că are o problemă financiară. Dacă este cazul unui bărbat, atunci el este un incapabil, un ratat, un neisprăvit.
Dacă o femeie face mofturi, este capricioasă, cu toane, nu ştie ce vrea, îşi exprimă liber emoţiile, se destăinuie, înseamnă că e "feminină". Dacă un bărbat face aşa, este imatur, slab, efeminat.
Femeile au dreptul să mănânce gratis la restaurant, să intre gratuit în cluburi etc. Bărbatul plăteşte întotdeauna.
Dacă o femeie singură nu face sex, este o femeie cinstită. Dacă un bărbat nu face sex, nu este bărbat.
Dacă vrea să facă sex, femeia trebuie doar să aleagă. Bărbatul trebuie să cucerească.
Dacă o femeie nu satisface sexual un bărbat, nu contează. El este oricum mulţumit. Dacă un bărbat nu satisface o femeie, atunci este impotent.
Dacă o femeie naşte, devine sfântă. Bărbatul ajunge sfânt doar dacă este răstignit pe cruce.
Bărbatul trebuie să fie tot timpul amabil, politicos, atent cu femeile. Ele nu au nicio obligaţie în acest sens.
Femeile sunt numite "sexul frumos". Bărbaţii, nu.
Un bărbat, dacă are o problemă, trebuie s-o rezolve (că d-aia e bărbat!). Femeia trebuie doar să găsească un... bărbat.
____

"Aseara la bar, fiind cam ametit, nu's ce mi-a venit de am inceput sa fixez cu privirea o femeie trecuta binisor de varsta a doua. Observandu-ma, mi-a zis:
- Tinere, nu ti se pare ca ma privesti cam insistent?
- Eh, mamaie, ii zic... Poate imi place de tine... Chiar ma gandeam sa-ti propun sa facem impreuna ceva nebunii in seara asta.
- Nu, ca tu ma amagesti... raspunse ea. Vrei sa-mi furi pensia, asa-i?"
____

- Când se gândeşte la mine, soţul meu capătă o putere de muncă extraordinară.
- Aşa e, tu. L-am văzut ieri bătând covoarele.
____

Culmea bogatiei:
Sa ai ochelari cu lentile de termopan.
____

Un barbat are sase copii si e foarte mandru de aceasta realizare. Este atat de mandru de el, incat incepe sa-si strige nevasta "Mama a sase" in ciuda protestelor ei. Intr-o seara, merg la o petrecere. Barbatul vrea sa mearga acasa si vrea sa stie daca si sotia lui e gata de plecare, asa ca striga in gura mare:
- Ce zici, mergem acasa, Mama a sase?
Femeia, iritata de lipsa de discretie a sotului ei, ii raspunde strigand si ea:
- Oricand vrei tu, Tata a patru.
____

"Intamplare reala:
Stateam la o bere la masa din fata casei mele, cand apare vecinul meu pe un scuter.
Eu: De unde ai mai luat, ma, scuterul ala?
Vecinu: Mi l-a facut sefu' cadou si il platesc eu in rate!"
____

Tatal lui Bula este chemat la scoala de invatatoare. Vine acesta la scoala si intreaba:
– Doamna invatatoare , ce s-a intamplat?
– Am 2 vesti, una proasta si una buna. Care o vrei prima?
– Pe cea rea!
– Fiul dumneavoastra e homosexual!
– O, vai, si cea buna?
– A castigat la Miss Boboc.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...