marți, 25 septembrie 2012

Pastile de ras - 25 Septembrie 2012

Un milionar American îşi aminteşte cum a devenit el milionar:
- Cînd am fost băiat, am venit în America . În buzunar nu am avut decît 2 cenţi. Am cumpărat 2 mere murdare, le-am spălat, şi le-am vândut cu 4 cenţi fiecare. Apoi am cumpărat cu aceşti bani 4 mere, şi le-am vândut cu 8 cenţi fiecare...
- Şi ce-a urmat după asta?
- După asta a murit mătuşa mea şi mi-a lăsat o avere de 1 milion de dolari.
____

Giani şi prietena lui tocmai s-au logodit şi mergeau cu maşina la Predeal pentru un weekend. În timp ce conducea, Giani bagă mâna subtil sub fusta logodnicei sale.
„Ştii, Giani, acum că suntem logodiţi, am putea merge puţin mai departe... dacă înţelegi ce vreau să zic...” spune ea
„Super tare!!” zice Giani „hai să mergem la Braşov!!”
____

Una din cele mai galante declaraţii de dragoste este aceea pe care ducele de Villa Mediona a făcut-o reginei Elisabeta. Aceasta i-a cerut să-i trimită portretul iubitei lui.
Ducele i-a trimis… o oglindă!
____

Vine soacra la nora si primul lucru pe care il face - trece cu degetul peste televizor si vede ca e prafuit.
Soacra:
- Draga nora, stii ce proverb exista pentru asemenea situatie?
- Sigur ca da, mama-soacra - "scroafa noroi gaseste oriunde!"
____

- Fiule, a venit vremea să vorbim despre filmele p*rno de pe internet.
- Ok, tată, spune-mi.
- Cum fac să şterg istoria, să nu vadă mă-ta că m-am uitat la ele?
____

- Imi faci cunostinta cu sora-ta si eu iti spun cine a barfit ca esti homosexual.
- Dar n-am auzit nici o barfa!
- Vei auzi, daca nu-mi faci cunostinta cu sora-ta!
____

- Am auzit ca ti-a murit soacra, ce a avut?
- Un apartament, o masina, bijuterii si ceva economii.
- Nu! Voiam sa stiu de ce a murit?
- A coborat in pivnita dupa cartofi si a cazut pe scari.
- Si voi ce ati facut?
- Fasole.
____

Intrebare: - Ce credeti, cine sunt mai inteligenti: femeile sau barbatii?
Raspuns: - Desigur, femeile! Ati vazut vreodata o femeie care sa se casatoreasca cu un barbat numai pentru faptul ca alesul sau are picioare lungi?
____

 Bula joca cu maica-sa un joc de-a ghicitul cuvintelor:
- Mama, ghici la ce cuvant m-am gandit, din patru litere!
Maica-sa se gandeste un moment, dupa care ii arde lui Bula o palma. Bula incepe sa planga:
- Pentru ce, mama? Eu m-am gandit la cuvantul casa !
Se apropie si tatal lui Bula si-i trage o palma sotiei:
- Ai inteles, fa? La casa trebuie sa te gandesti, la casa !
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...