sâmbătă, 22 septembrie 2012

Pastile de ras - 22 Septembrie 2012

Un grup de turisti romani faceau turul orasului Praga. La un moment dat, ghidul spune:
- In acest moment trecem pe langa o renumita berarie pragheza.
Din multime se aude vocea unuia:
- Si de ce, ma rog frumos, trecem pe langa??
____

Un cal deprimat se tolaneste pe jos si nu mai vrea pentru nimic in lume sa se ridice. Stapanul disperat, nereusind sa-l convinga sa se ridice, cheama veterinarul. Acesta soseste imediat, examineaza animalul si zice:
- Aaaa, e foarte grav, singura solutie sunt aceste pastile pe care i le vei da cateva zile; daca nu reactioneaza, trebuie eutanasiat.
Porcul a auzit totul si fuge la cal:
- Ridica-te, altfel se sfarseste rau!!!
Dar calul nu reactioneaza si da incapatanat din cap. A doua zi, veterinarul vine din nou sa vada efectul pilulelor:
- Nu reactioneaza, mai asteptam o zi, dar cred ca nu sunt sperante!
Porcul auzind tot, fuge din nou la cal:
- Trebuie sa te scoli, altfel vei pati mari necazuri!
Dar calul, nimc! A treia zi, constatand lipsa progreselor, veterinarul ii cere stapanului:
- Du-te dupa carabina, a venit timpul sa-l scapam pe bietul animal de chinuri!
Porcul fuge disperat la cal:
- Trebuie sa reactionezi, e ultima ocazie, te rog, astia sunt gata sa te omoare!!!
Calul se ridica, se scutura, face cateva miscari de dans, o ia la fuga in galop si sare cateva obstacole. Stapanul, care tinea mult la calul sau, foarte fericit, ii spune veterinarului:
- Multumesc mult, esti un medic minunat, ai facut un miracol!!! Trebuie neaparat sa sarbatorim evenimentul! Haide sa taiem porcul si sa facem o masa mare!!!
Morala Zen: Vezi-ti de treburile tale!!!...
____

"Vecina de alaturi bate la usa, ii deschid si zice :
- Auzi, abia am ajuns si am chef sa ma distrez, sa ma imbat si sa fac sex toata noaptea... tu esti ocupat diseara?
- Nuu!!
- Atunci imi tii cainele?"
____

- Dragul meu, spune-mi, nu arat prea grasa in blugii astea?
- Te superi daca-ti spun adevărul?
- Nu.
- M-am culcat cu sora-ta.
____

Soacra este o comoara. Iar comoara trebuie ascunsa in pamant!
____

"Eram intr-o noapte la toaleta unui bar si, cum imi faceam eu nevoile linistit, vad scris pe unul din pereti: "Tanara sexi, blonda, iau m**e si ma f*t in c*r", iar dedesubt, un nr. de mobil.
"Ce-ar fi sa..." imi zic, apoi scot telefonul si formez, emotionat: 074....
- Alo?... "Da". Buna seara, papusa, zic. Am gasit nr. tau scris aici in barul (cutare)... Mai e valabil anuntul?
- Fir-ai al d*acului, Costele, imi raspunse urland o voce, unde d*acu' umbli?! Treci imediat acasa, betiv nenorocit si pervers ce esti!!...
Hmmm... Proasta asta sigur m-a confundat cu barbat-su!"
____

Dentistul se apleacă asupra pacientei să o trateze, când deodată tresare:
- Doamnă, aveți în mână t*sticulele mele!
- Știu domnule doctor, o să fim foarte atenți să nu ne facem rău unul celuilalt!
____

Sfat pentru copii: Un prezervativ pus in buzunarul tatalui, va distrage părinţii de la întrebarile prostesti despre scoala...
____

Intrebari si raspunsuri despre sex:
I: Te poti ingrasa de la anticonceptionale? Prietena mea foloseste si s-a ingrasat mult de cand le ia!
R: E o abureala. Foloseste scuza aia ca sa se indoape.
I: Ce ma fac daca nu-mi incape pe p*nis?
R: Cine, prietena?
I: In cazul ruperii prezervativului ce putem face ?
R: Cruce.
I: Cum se baga prezervativul? Cu tot cu oua sau fara?
R: D-le Nastase, ati fost rugat sa va abtineti de la glume de genul asta.
I: De ce strange prezervativul?
R: Bine ca esti tu smecher.
I: Cum conving o fata sa fac sex cu ea?
R: Daca afli vreodata, dyonichus @ yahoo. com
I: Cum e prima data la fete?
R: Depinde daca te duci singur sau cu prietenii.
I: Ma apara prezervativul de retard mintal?
R: Deja e tardiv sa-ti mai faci probleme.
I: Daca continui sa fac sex de 10 ori pe zi pot avea probleme mai tarziu ?
R: Asa sper. Asa ar fi drept!
____

"De ziua sotiei mele i-am luat un boxer. In ciuda faptului ca are nasul turtit, ochii bulbucati si valurile alea de grasime atarnandu-i, totusi cainele pare s-o placa..."
____

"Am facut sex cu fata asta azi noapte. Cred ca a fost ceva magnific, deoarece ea s-a destainuit tuturor despre asta.
Prietenilor, parintilor, politiei..."
____

Discută două prietene:
- Dragă, azi soțul meu m-a sunat și mi-a spus că lucrează până târziu. Sunt îngrijorată că se întâmplă prea des în ultimul timp.
- A, am avut și eu problema asta dar am rezolvat-o!
- Cum?
- I-am răspuns "Pot să mă bazez pe asta?".
____

Daca un baiat iti spune “papusa”, nu inseamna neaparat ca esti o “Barbie”, poti fi si o “Chucky” !!!
____

Dacă nu reușești să o faci fericită pe femeia ta, și oricât ai încerca e mereu nemulțumită, gândește-te la Adam și Eva. Deși trăiau în Rai, pentru ea tot nu a fost de ajuns!
(via Bancuri Fine Pentru Tine)
____

Pentru o afacere profitabilă, cumpără azi două tone de benzină şi vinde-o... mâine.
____

DACĂ ar trebui să alegi dintre nevastă-ta și premiul cel mare la loto, ce mașină ți-ai cumpăra?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...