vineri, 14 septembrie 2012

Pastile de ras - 14 Septembrie 2012

- Nu poţi îngenunchea un popor deprins să se târâie.
- Nu-i greu să ademeneşti soţia altuia. Greu e să i-o dai înapoi.
- Prietenia care nu cunoaşte hotare se cheamă expansiune.
- Oficierea căsătoriei este o formalitate absolut necesară pentru pronunţarea divorţului.
- Al­coolism e atunci când nu vrei să bei, dar trebuie.
- Bărbaţii şi femeile sunt de acord într-o singură privinţă: n-au încredere în femei.
- Banii pentru salariile şi pensiile mari... ajung întodeauna; Nu ajung banii pentru salariile şi pensiile mici.
- Avem un singur fel de a ne naşte şi milioane de feluri de a muri.
- Cei mai buni zece ani din viaţa unei femei sunt între 28 şi 30.
- Computerele rezolvă toate problemele pe care nu le-am avea dacă n-ar exista computerele.
- Fiecare om are dreptul să trăiască atât cât poate.
- Furtul ideilor unei persoane e plagiat, iar al mai multor persoane, cercetare ştiinţifică.
- Toţi ne naştem uzi, goi şi flămânzi. Şi acesta e doar începutul.
- Copilăria grea nu se termină niciodată.
- Un prieten adevărat nu poate fi cumpărat, dar poate fi vândut.
- Cumpără deodată trei sticle de votcă şi n-o să te trimită nimeni după a doua.
- Dacă n-ar pune întrebări, co­piii n-ar afla niciodată cât de puţin ştiu părinţii.
- Viaţa se compune din zilele pe care le ţii minte, nu din zilele care au trecut.
- De orice fel ţi-ar fi sănătatea, ea îţi ajun­ge până la sfârşitul vieţii.
- Dacă vrei să ai o nevastă deş­teaptă, frumoasă şi bogată trebuie să te insori... de trei ori.
- Posibi­li­tăţile medicinii sunt nelimitate, li­mi­tate sunt doar posibilităţile pa­cienţilor.
- Burta mare nu e de la bere, e pentru bere.
- Femeia poate să-l facă repede milionar pe orice miliardar.
- Între primul şi al doilea pahar, e destul timp ca să mai bei vreo şase.
- Un semn rău de tot e când îţi taie calea o pisică neagră cu căldările goale.
- Ignoranţa e de trei feluri: când nu ştii nimic, când ştii numai prostii şi când ştii ce nu trebuie
____

15 lucruri pe care nu le ştiaţi despre nunta Elenei Băsescu
• Lipsă de imaginaţie printre invitaţi: majoritatea i-au dăruit Elenei Băsescu Abecedare şi manuale de gramatică
• Întrucât au fost foarte mulţi pedelişti la nuntă, mai mult s-a luat decât s-a dat
• Elena Udrea a fost extrem de emoţionată: “Mă simt ca şi cum s-ar mărita fi-mea”
• Traian Băsescu a spus că nu i-a fost uşor să-l accepte ginere pe Syda: „Aş fi preferat pentru Eba un tinichigiu sau un ospătar”
• Emil Boc a făcut un scandal monstru pentru că nu a fost pus la masa copiilor
• Se pare că Traian Băsescu cunoştea personal toţi chelnerii de la nuntă
• La miezul nopţii, Victor Ponta a furat mireasa şi a cerut la schimb demisia lui Traian Băsescu
• Adriean Videanu, în schimb, a furat 3 maşini şi mai multe bijuterii ale nuntaşilor
• Crin Antonescu a refuzat invitaţia, pe motiv că poate dormi la fel de bine şi acasă
• Patriarhul Daniel n-a cerut bani pentru binecuvântarea dată mirilor, ci doar un procent din banii daţi de nuntaşi
• Roberta Anastase a declarat că s-a simţit bine alături de cei 18.000 de invitaţi
• Eba a fost dezmoştenită după ce Traian Băsescu a aflat că aceasta a făcut sex în noaptea nunţii
• Adrian Năstase le-a trimis mirilor o felicitare în care le-a amintit că familia este celula de bază a societăţii
• CCR a validat actul sexual din noaptea nunţii, urmând ca mâine să fie publicat în Monitorul Oficial
• La final, familia Băsescu a mulţumit contribuabililor pentru că au suportat cheltuielile cu organizarea nunţii.
____

Un trecător vede un bețiv care se chinuia să meargă cu un picior pe trotuar și unul pe strada. Striga la el:
- Du-te băi acasă că ești beat!
- Ești sigur ca sunt beat?
- Bineințeles!
- Ce bine! Credeam ca sunt handicapat.
____

"Stateam la coada astazi la un magazin la raionul cu reduceri. Cand imi vine randul in sfarsit, il intreb pe casier:
- Pentru asta nu faceti nici un discount?
- Ma tem ca nu, raspunse el. Daca o fac pentru tine, inseamna ca ar trebui s-o fac pentru toata lumea.
- Da, dar are data de astazi pe el. Daca nu-l cumpara nimeni pana maine, oricum va trebui sa-l arunci...
- Uite, domnule, sa stii ca mai astepta si altii la rand, spuse casierul. Cumperi ziarul sau nu?"
____

Cumpara de la noi un elicopter si-ti mai raman bani sa-i cumperi si nevestei tale un binoclu, sa vada cum zbori! DEDEMAN
____

Într-o zi vine un cunoscut la Socrate și spune:
- Uite ce am auzit despre un student de-al tău...
Socrate îl întrerupe:
- Stai puțin! Înainte de a spune vreau sa facem un mic test.
- Un test?
- Da, cu trei întrebări. Prima este dacă ești sigur că este adevărat ce îmi vei spune?
- Nu, nu sunt sigur.
- Bine, deci nu este sigur adevărat. A doua întrebare este daca este ceva bun?
- Nu, din contra.
- Aha! Deci vrei să îmi spui un lucru rău despre cineva, lucru care nu știi dacă este adevărat!
- Da, recunoaște rușinat omul.
- Bine, atunci și a treia întrebare: acest lucru pe care vrei să mi-l spui mă va ajuta?
- Nu, nu cred.
- Deci vrei să îmi spui ceva de rău, care nu știi dacă e adevărat și nici nu mă va ajuta?
Omul nu a mai spus nimic și a plecat rușinat.
Acesta este unul dintre motivele pentru care Socrate era atât de apreciat. Și e și motivul pentru care Socrate nu a bănuit ca Platon se culca cu nevastă-sa.
____

- Care este cel mai scurt banc cu blonde?
- O blonda a luat bacul.
____

Cel mai scurt banc cu polististi:
Un politist citea.
____

"Ieri mi-am inmormantat soacra.
Si psihiatrul meu zice ca nu iti poti ingropa problemele."
____

"Dupa ce mi-am pierdut sotia in acel nefast 11 septembrie, a trebuit sa-mi refac complet viata.
Ea crede si-acum ca am murit intr-unul din turnuri..."
____

Care este diferenta intre un accident si o catastrofa?
Accident: sa te plimbi pe malul marii cu soacra si sa vina un val si sa o ia.
Catastrofa: sa vina un alt val si sa o aduca inapoi.
____

Definitia filozofica a dragostei
Dragostea este un complex periferic amorfozat care in egocentrul pseudoindividualitatii provoaca sentimentul neangoasant si reverberant in ego-ul celor doi de o maniera intraductibila si aproape incognoscibila si care de-ar fi tradus in limbaj profan inteligibil ar putea lua o forma din care a fost exclus tragismul: " Fa, da' ce te-as mai f...!" urmand spontan ecoul psihanalitic "Da' haide si mai f...-ma odata, mototolule !"
____

- Esti un ratat, nici nu stiu de ce te-am luat de barbat, nu ai realizat nimic de o viata!
- Cum iubito ?!? Nu ti-am facut 3 copii frumosi...?
- Daca stateam cu baza in tine nu îi aveam nici pe astia!!!
____

- Domnule doctor visez, în fiecare noapte acelaşi coşmar.
- Da, şi ce visezi?
- Că sunt însurat.
- Da, cu cine?
- Cu nevastă-mea!
____

- Ce sunet baga taximetristii in sperieti...?
- YuuuuuHuuuuuuuu !!!! In seara asta esti al meu !
________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...