joi, 6 septembrie 2012

Pastila de ras - 6 Septembrie 2012

A te certa cu o femeie este la fel cu a fi arestat. Orice spui poate fi folosit împotriva ta, aşa că profită de dreptul tău de a nu spune nimic.
____

El: Bună, scumpo! Ce-ai mai făcut azi?
Ea: Am citit ceva foarte interesant.
El: Serios? Ce anume?
Ea: E-mailurile tale...
____

- Care este diferenta dintre vicii si obiceiuri?
- Viciile sunt defectele celorlalti, iar ale noastre sunt obiceiuri!
____

- Te iubesc!
- Si eu!
- Si tu te iubesti?
____

Ciocolata e de 100 de ori mai buna ca barbatii: nu te jigneste, e dulce, si are si patratele.
____

Interesant, cine stabileste ca mancarea pentru caini a devenit si mai gustoasa?
____

Ea:
-Orice-i spui unui barbat, intra pe o ureche si iese pe alta!
El:
-Oricat intra pe urechile unei femei, iese de 100 de ori mai mult pe gura!
____

Băsescu a promis ca după nunta Elenei, va demisiona şi se întoarce pe mare.
Dar astăzi a aflat cu stupoare că România nu mai are flotă !!
____

Un computer, odată, m-a batut la Șah. Când a venit vorba de box, eu am câștigat.
____

Un cetatean trece pe langa un popa:
- Sa traiti, parinte!
- Cum vrei, ma, sa traiesc, daca voi nu mai muriti nici unul!?!?
____

Piţurcă, roşu de furie, strigă în timpul meciului:
- Trage, Mutule, trage odată!
- Nu mai trag, nea Piţi, că m-am lăsat!
____

Pe vremea comunistilor, burlacii care aveau peste 25 de ani, erau obligati sa plateasca impozit. Ion Caciula era un burlac impotent si, pentru ca era pus sa plateasca impozit, s-a hotarat sa scrie o scrisoare lui Ceausescu: "Ma numesc Ion Caciula, om al muncii fara scula. De ce sa platesc tribut, daca eu nu pot sa f**."
Trec cateva saptamani... si primeste omul nostru scrisoare de la Ceausescu: "Domnule Ion Caciula, om al muncii fara scula. Cat ai degete si limba, legea tarii nu se schimba."
____

Bula la medicul de familie:
- Domnule doctor! Nu mai pot! Trebuie sa-mi dati vreo 10 zile de concediu medical.
- Dar ce ai?
- Am treaba.
____

Anticoncepţionalele, probabil, ar trebui făcute pentru bărbaţi!
Logica ne spune că e mai simplu să descarci o armă, decât să vezi care-i efectul dacă tragi într-o vestă antiglonţ…
____

Limba noastră se cheamă că e „limba-mamă” fiindcă tatăl n-a avut nicio şansă să vorbească…
____

Rămâi puternic!
În curând va fi din nou weekend!
____

Ea:
- Dragule, ce ai făcut tu, ca să meriţi o soţie ca mine?
El:
- Nu ştiu, dar promit să nu mai fac.
____

Nu frânge inima nimănui, că are doar una.
Frânge-i oasele, că are 206!
____

Ştrul şi Iţic intră într-un magazin. Profitând de neatenţia vânzătorului,Ştrul fură 3 ciocolate. După ce părăsesc magazinul, Ştrul îi spune lui Iţic:
- Frate, sunt cel mai tare hoţ! Am furat 3 ciocolate şi nu m-a văzut nimeni!
- Dacă vrei să vezi ceva mai tare, hai înapoi la magazin şi-am să-ţi arăt eu un furt adevărat! replică Iţic.
Aşa că se întorc amândoi la magazin şi Iţic îl întreabă pe vânzător:
- Vrei să-ţi arăt o magie?
- Da, răspunde vânzătorul.
- În regulă. Dă-mi o ciocolată.
Vânzătorul îi dă o ciocolată, iar Iţic o mănâncă. Mai cere una, o mănâncă şi pe aceea, o cere şi pe a treia, pe care, la fel, o mănâncă.
Vânzătorul îl întreabă:
- Şi unde e magia?
- Caută şi le vei găsi în buzunarul prietenului meu, îi spune Iţic.
____

Cinci lucruri învăţate din filmele americane:
1. Chinezii nu au altceva mai bun de făcut decât să înveţe sau să practice Kung Fu;
2. Foarte mulţi cetăţeni americani sunt agenţi FBI sau CIA care lucrează sub acoperire;
3. Scopul sistemului de învăţământ american e acela de a promova baseball-ul şi baschetul;
4. Extratereştrii au un interes special şi o plăcere nebună să atace Statele Unite;
5. America este un loc în care poţi întâlni tot felul de creaturi mitice precum vârcolacii şi vampirii.
____

Nu înţeleg cuplurile care se ceartă şi apoi îşi scriu la status „singur”.
Şi eu mă cert cu părinţii, dar n-o să vedeţi că scriu la status „orfan”!
____

Dacă cineva te enervează foarte tare…
respiră adânc…
numără până la 10…
şi pocneşte-l!
____

- Eşti atât de drăguţă când eşti supărată...
- Continuă să mă enervezi şi am să devin superbă!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...