duminică, 16 septembrie 2012

Pastile de ras - 16 Septembrie 2012

Cum gaseste un cioban o oaie in varful muntelui?
Iubibila.
____

După îndelungi așteptări, cetățenii din Ferentari în sfârșit au primit astăzi vestea pe care o așteptau.
Iphone 5 va putea fi ciordit începând cu luna viitoare.
____

- Chelner, gratarul meu miroase a țuica!
Chelnerul sa da doi pasi in spate si intreaba:
- Dar acum?...
____

Sărăcie mare, fraţilor!... Nici bani de pâine nu mai am...
(Acum două ore via iPhone 5)
____

"Ma cheama sefu' azi dimineata la birou si-mi spune, tinand in mana condica de prezenta:
- Luni ai venit la serviciu la 9:13, marti la 9:09, iar miercuri la 9.20...Asta e inacceptabil!
- Imi pare rau, sefu', ii raspund. Dar macar ati observat ca astazi am fost aici la 08.57!...
- Ioane, programul incepe la 6.00 !!"
____

Un tip vrea sa agațe o tipă:
- Bună, zice tipul. Mă cheamă Petre, dar nu sunt sfânt. Mă cheamă și Paul, dar nu sunt papă.
La care fata:
- Pe mine mă cheamă Maria, dar să știi că nu sunt fecioară...
____

- Si cand v-ati dat seama ca e beata ?
- Cand am primit sms de pe telefonul ei: "Suna-ma ca nu-mi gasesc telefonul !"
____

I: Care e cea mai fericita zi din viata unui hot?
R: Ziua portilor deschise.
____

- Cum transformi o femeie intr-o nebuna?
- Ii dai o multime de bani si apoi inchizi toate magazinele.
____

Ai nevoie de o tigaie nouă de fiecare dată când găteşti? Încearcă noua tigaie Tefal care ţine de până la două ori mai mult.
(reclama reala)
____

I: - Ce este o nimfomana?
R: - Este o femeie care se gândeşte la sex la fel de mult ca un bărbat normal.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...