vineri, 7 septembrie 2012

Pastila de ras - 7 Septembrie 2012

"Pentru mine, banii nu au decat o valoare sentimentala.
Cand ii tin in mana, am un sentiment deosebit de placut..."
____

La Olimpiada din 2012 de la Londra, negrii au luat medaliile la atletism, toate fiind la probe de alergat. Albii... au luat toate medaliile la tir.
____

Diferenta dintre o femeie alba dezbracata si o femeie de culoare dezbracata este ca prima e pe coperta Playboy, iar cealalta e pe coperta National Geographic.
____

Un tip se duce la Finante pentru un interviu.
Angajatorul intreaba :
- Sunteti alergic la ceva ?
- Da, la cofeina .
- Ati lucrat pentru serviciul public inainte ?
- Da, am fost in armata, spune el. Am fost in Afganistan de doua ori.
- Asta va va da un avantaj de 5 puncte la ocuparea acestui post. Aveti vreun handicap, de orice fel ?
- Da. O mina a explodat langa mine cand am fost acolo si mi-am pierdut ambele t*sticule.
- OK ! Aveti suficiente puncte pentru a fi angajat. Programul normal zilnic este de la 8.00 la 16.00. Dar puteti incepe maine la 12.00 - si veti veni in fiecare zi de la 12.00.
Tipul este nedumerit si intreaba :
- In cazul in care orele de lucru sunt de la 8.00 la 16.00, de ce vreti sa vin la 12.00 ? Eu nu vreau niciun tratament special ...
Intervievatorul spune :
- Ceea ce trebuie sa intelegeti este ca acesta este un loc de munca la Finante . In fiecare zi, de la 8.00 la 10.00, ne bem cafeaua, apoi, pana la 12.00, ne scarpinam la o*a. Nu are sens sa veniti de la 8.00...
____

O femeie goala, cu sani imensi, a jefuit un magazin de bijuterii. Din păcate, niciun martor n-a putut să-și amintească fața ei!
____

"Azi noapte am batut la usa vecinului meu si i-am zis:
- Imi pare rau, Costele, stiu ca e tarziu si abia te-ai intors de la serviciu, insa am nevoie neaparat de ajutorul tau. Nu pot intra in casa. Am plecat in graba si mi-am uitat cheia de la intrare in pantaloni, care au ramas aruncati dupa pat...
- Asa, si?... Eu ce-as putea sa fac? ma intreba el mirat.
- Urca un pic sus in dormitor la tine si adu-mi-i, te rog! ii raspund. "
____

Se aude soneria. Proprietarul deschide usa, în prag - oaspeti:
- Ar fi fost OK sa ma anuntati - le spune ofensat.
- Da, dar am dorit sa va gasim acasa ...
____

Anunţ la grădina zoologică:
˝Vă rugăm nu speriaţi struţul, podeaua este cimentată!˝
____

Ea: A trecut ceva vreme de când mi-ai adus flori ultima oară.
El: Ce vrei, dragă, nu mai locuim lânga cimitir...
____

EL: - Pe caldura asta umbli in blugi?!
EA: - Da!
EL: - Umbla-mi si mie...
____

Ce sentimente inumane ai atunci cand vii seara acasa si n-ai ce sa vezi pe internet, deoarece ai vazut totul la serviciu!
____

Absolut toate glumele despre taximetristul violat:
- Taximetristul ăla din Tulcea care a fost violat nu poate fi de loc decât din Isaccea. Tuturor ne e lene să vorba aia, dar măcar noi, ăștia din alte orașe, nu reclamăm la poliție când suntem deranjați.
- Oana Roman, după citirea știrii: ”Cât o fi șpaga să te faci taximetrist?”.
- Ce întreabă un taximetrist înainte să fie violat? ”Dăm drumul la ceas sau…?”
- Unde i-a spus clienta taximetristului din Tulcea că vrea să ajungă, când s-a urcat în mașină? La orgasm.
- De ce nu sunt taximetriștii pe placul femeilor, atunci când acestea vor să facă sex? Pentru că o iau pe ocolite.
- Începând de mâine, taximetriștii vor fi obligați să afișeze pe portieră și tariful pe kilometru, și tariful pe centimetru.
- Trebuie să bei mult ca să-ți vinâ să violezi un taximetrist în loc să-l bați.
- Am înțeles că doamna clientă a fost amabilă și a întrebat cum se face taxarea la viol: la minut sau la secundă?
- Violatoarea era și nervoasă, căci înaintea victimei o refuzaseră deja vreo trei taximetriști care îi spuseseră: “Unde vreți să mă violați? În cartierul X? A, nu, dacă vreți mergem la mine, că mă retrag spre casă”.
- Dacă taximetristul și-ar fi luat bâta de baseball din portieră, poate că rezolva și problema erecției.
____

- Daca ar fi sa alegi dintre Superman si Batman,pe care ai alege ca presedinte?
- Pe Chuck Norris.
- Nu a fost o optiune.
- Chuck Norris mereu e o optiune.
____

"Tocmai ieseam intr-o seara cu o tipa de la club, si cum afara se lasase destul de rece, o intreb:
- Ai nevoie de geaca mea?
- E deja pe mine, prostutule... imi raspunse ea razand.
- Stiu, ii zic, da-o-ncoace, ca am inghetat naibii de frig!"
____

Un prieten ii povestea altuia :
- Si cum ma plimbam eu asa, pe la Polul Nord, un urs polar in fata mea !
- Si ? Ce s-a intamplat, te-ai speriat, ai fugit ?
- La inceput imi trecu' prin cap sa fac pe mortul, dar mi-a fost frica, asa ca am luat-o la fuga ..
- Si, ursul?
- Si el fugea dupa mine... eu fugeam, el fugea, eu fugeam mai tare, el fugea tot mai tare... la un moment dat gandindu-ma ca numai am cum sa scap, m-am suit repede intr-un palmier .
- Pai bine, ma, dar palmierii nu se afla la Polul Nord .
- Pai... stiu, da' ce era sa fac ?
____

- Vrei sa dansezi? intreba Bula o fata.
- Eu? zise ea entuziasmata
(la ce se gandeste ea)
*o sa dansam
*o sa fiu prietena lui
*o sa ma marit cu el
*o sa avem un copil
*apoi o sa ma insele...
- Deci, ce zici, papusa?
- Pleaca de aici, animalule!
____

"Fetitele mele nu mai conteneau cu tusea, asa ca le-am luat pe amandoua si le-am dus la doctor. Dupa ce le-a consultat, ma intreaba doctorul:
- Dumneavoastra fumati cumva in casa?
- Da, ii raspund, aproximativ 20 de tigari pe zi.
- Ingrozitor, spuse el, clatinand din cap. Sa stiti ca prostul asta obicei afecteaza sanatatea copiilor mai mult decat pe a dvs. Sfatul meu este sa renuntati la ele...
- Mi se pare destul de corect doctore, ii spun, strangandu-i mana cu putere. O sa sun la Asistenta sociala chiar in dimineata aceasta!..."
____

"Cand nevasta-mea e suparata, mananca doar o data pe zi...
Incepe de dimineata si nu se opreste decat la apusul soarelui."
____

S-a descoperit o formula mai puternica decat toate elementele din tabelul lui Mendeleev luate impreuna: fasole + apa minerala
____

La o partida de sah, unul dintre jucatori spune celuilalt:
- Daca muti asa, o sa ai regele descoperit si vei primi mat!
- Ba nu! O sa proclam republica si o sa joc mai departe!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...