duminică, 23 septembrie 2012

Pastile de ras - 23 Septembrie 2012

- Numele dumneavoastra?
- Abdallah Hamid.
- Sex?
- De 4 ori be sabtamana ...
- Nu, domnule, barbat sau femeie ?
- Barbat, femeie, cateodata si una camila.
____

Doua maicute la magazin:
- Dati-mi va rog doi carnati…
- Mai ia inca unul, sa-l mancam…
____

Se spune ca toate femeile isi doresc un iubit tanar, atent, elegant, manierat…. din pacate toti cei atenti, manierati, eleganti... au deja un iubit.
____

Replici de agatat folosite de chinezi:
- Arati ca un var de-al meu.
____

- Toata lumea crede ca visul oricarei femei este acela de a gasi barbatul ideal!
- Ei, da! Visul oricarei femei este sa manance cat vrea si sa nu se ingrase!
____

Într-un bar, intră un tip foarte mulţumit:
- De băut la toată lumea. Fac cinste! Mi s-a născut un fiu!
- Ce greutate?
- 4 kg!
- Lungime?
- 53 cm!
- Cum se simte soţia?
- Ea încă nu ştie!
____

- O blonda isi suna prietena:
- M-am saturat. De la patru imi astept prietenul..., si acum e deja cinci fara un sfert.
- Dar la ce ora trebuia sa va intilniti?
- La trei.
____

Pe plaja la Costinesti.
Ea:
- Dragule, esti ca un vultur!
El:
- Dupa privire ti-ai dat seama?
Ea:
- Nuuu… dupa unghiile de la picioare.
____

La o bere, toţi se veselesc, numai unul e trist.
- Ioane, de ce eşti trist?
- Am aflat că nevastă-mea are SIDA...
O pauză lungă...
- Am glumit, băieţi. Ce v-aţi îngălbenit aşa?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...