sâmbătă, 8 septembrie 2012

Pastila de ras - 8 Septembrie 2012

"- Crezi in fantome? m-a intrebat nevasta-mea ieri.
...Stau si ma intreb daca nu ar trebui sa o ignor. Doar sunt deja 5 ani de cand a murit!"
____

"Aseara, in timp ce ma uitam cu nevasta-mea la un horror plin de suspans, deodata se ia curentul si ramanem pe intuneric. Dat fiind faptul ca in film s-a intamplat fix acelasi lucru, coincidenta sau nu, trebuie sa recunosc ca m-au cam luat fiorii un pic.
" Boc! Boc! Boc!"...se auzi atunci la usa, colac peste pupaza. "Trebuie sa ma stapanesc cu orice pret, altfel o sa creada nevasta-mea ca-s un papa-lapte..." imi zic, apoi o intreb, cu glas tremurand:
- Oare cine-ar putea fi la ora asta?
- Cred ca-i mama, raspunse ea, orbecaind spre usa sa deschida, mi-am adus aminte ca trebuia sa treaca pe la noi azi.
- Ne, ne, ne!... nu reusesti tu sa ma sperii asa usor pe mine!... ii zic, tremurand de-a binelea."
____

- Domnule judecator, spune sotia la divort, eu si sotul meu nu am mai avut relatii intime de foarte mult timp.
- Este adevarat? De ce? intreaba judecatorul pe sot.
- Este adevarat, domnule judecator, pentru ca nu mai pot, recunoaste sotul umilit.
- Auzi la el, spune sotia revoltata, jumatate din oras poate, si el nu mai poate!
____

Omul, care-si recunoaste greseala cand nu are dreptate, este intelept.
Omul, care-si recunoaste greseala cand are dreptate, este casatorit.
____

"M-a sunat seful azi dimineata si mi-a spus:
- Unde dracu' esti? E 8:30 si deja trebuia sa fii aici de la 8:00!
- Calmeaza-te, sunt in biroul meu, ii zic.
- Nu mai manca r*hat!... Aici sunt eu!!
- Oh, imi pare rau, amice, ii zic, am uitat sa-ti spun despre noua mea slujba..."
____

Fiecare barbat de succes are in spatele lui o femeie. Daca succesul continua, inseamna ca a fost in stare sa o tina langa el.
____

Un cuplu de batrani de 60 de ani au ajuns la judecatorie pentru ca nu se mai intelegeau iar barbatul a lovit-o.
Omul a inceput sa explice motiv pentru care o lovit-o si a ajuns sa descrie atat de exact trupul sotiei lui incat judecatorul a cerut 2 ore pauza.............. pentru a vomita.
____

Hrusca nu are nevoie de casa de discuri: chitara lui are CD-writer incorporat.
Hrusca a baut rabdari prajite.
Hrusca se depaseste singur pe autostrada.
Hrusca poate face plinul din mers.
Hrusca a salvat-o pe Scufita Rosie.
Cand cade Soarele, Hrusca isi pune o dorinta.
Hrusca a primit premii pentru pace inainte de a se purta vreun razboi.
Masina lui Hrusca prinde viteza lerului.
Hrusca si-a rugat mama sa despodobeasca bradul.
Cand se culca Hrusca incepe primavara.
Pisica lui Hrusca se joaca cu ghemul de ler.
Hrusca are izmene de ler.
____

- Tu o ajuti pe sotia ta la treburile casnice?
- Sigur, la toate!
- Da-mi un exemplu!
- Sa zicem, vasele sau rufele. Ea le spala, iar eu le las sa se usuce!
____

Cand un prieten indreapta pistolul catre tine:
- "Ce ai, retardatule?"
Cand un prieten indreapta un elastic catre tine:
- Fugi cat te tin picioarele!
____

Anul trecut am facut un curs de ventrilocie.
Acum nevasta-mea crede ca aude voci prin cap care ii spun ca trebuie neaparat sa slabeasca...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...