marți, 18 septembrie 2012

Pastile de ras - 18 Septembrie 2012

Pentru barbati, sexul e ca foamea: daca nu este lasat sa intre intr-un restaurant frantuzesc, se duce la McDonalds.
____

Un tip statea cu sotia la TV. La un moment dat, el se intoarce spre ea si-i spune:
“Pun pariu ca nu-mi poti zice nimic care sa ma faca si bucuros si trist in acelasi timp.”
Replica ei: “Ai cea mai mare scula dintre toti prietenii tai.”
____

"Nu știu de ce zice toată lumea că s-a scumpit benzina. Eu tot de 20 de lei bag."
____

- Ca o superfiță, toate mâncărurile de la nunta Elenei Băsescu au fost stropite cu benzină.
- Marii finanțiști vă recomandă să vă țineți economiile în benzină.
- Recomandare la televizor: ”Pentru sănătatea dumneavoastră consumați cel mult doi litri de benzină pe zi!”.
____

El: - Buna ziua, domnisoara!
Ea: - Ce, iar ai uitat cum ma numesc?
____

Doua vecine stau de vorba
- Am observat ca dupa casatorie i-am devenit sotului mai de pret.
- De unde stii?
- Vezi, pana la casatorie imi zicea "puisor", iar acum "oaie", asa-i ca-s mai scumpa?
____

Ce credeti ca s-ar fi intamplat daca cei trei magi ar fi fost femei, si nu barbati?
La aceasta intrebare femeile au raspuns:
- Ar fi cerut indicatii, ar fi ajuns la timp, ar fi ajutat la nasterea copilului, ar fi curatat staulul, ar fi adus un vas cu mancare si cadouri practice.
Iata si replica barbatilor:
- Da, si stiti ce ar fi spus cand au plecat?
"Ai vazut ce sandale purta Maria la rochia aia?"
"Copilul nu seamana deloc cu Iosif!"
"Va vine sa credeti ca au lasat toate animalele alea dezgustatoare in casa?"
"Am auzit ca Iosif nici macar nu lucreaza!"
"Si magarul ala al lor cred ca a avut si zile mai bune!"
"Vrei sa pariezi cat va dura pana cand iti vei primi vasul inapoi?"
____

Un clubber ajunge dimineata acasa beat manga, si da peste mama sa in bucatarie.
- Mamaaaaaaaaa! Mi-e raaaaaauuuuu....
- Ce sa-ti dau dragul mamii ca sa-ti treaca?
- Pune-mi o manea, sa vars!
____

M-am cam saturat de neastamparatii de copii ai vecinului meu de scara. Tot timpul striga cat e ziulica de lunga:
"Tati, vrem un catelus!"..."TATI, VREM UN CATELUS!!"
Asa ca ieri n-am mai suportat si m-am dus eu insumi sa li-l cumpar. Am deschis usa, m-am furisat si l-am lasat in camera lor, sa le fac o surpriza cand or veni de la scoala.
Rottweiler.
____

Ea catre mama ei:
- Mami , poti sa-mi dai niste bani?
- Crezi ca banii mei cresc in copaci?
- Mami , din ce sunt facuti banii?
- Din hartie.
- Si de unde provine hartia?
- ......
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...