duminică, 9 septembrie 2012

Pastila de ras - 9 Septembrie 2012

Proaspăt căsătorit, soţul citeşte ziarul în sufragerie.
La un moment dat simte un miros puternic de ars.
- Iubito, găteşti sau calci?
____

Gara a vazut mai multe saruturi sincere decat Starea Civila.
____

Un tip care ii promisese prietenei sale ca se casatoreste cu ea cand va castiga la loto un milion de dolari, pentru orice eventualitate, a incetat sa mai cumpere bilete.
____

"Am vrut sa prepar niste carne marinata cu vin dar dupa a doua sticla am uitat ce fac la bucatarie..."
____

Cinci lucruri învăţate din filmele indiene:
1. Unul dintre gemeni se naşte diabolic.
2. Când dezamorsezi o bombă, nu contează ce fir tai… întotdeauna faci alegerea corectă.
3. Personajul principal nu arată durere când este bătut, dar suferă enorm când o fată îi curăţă rana.
4. Un detectiv poate rezolva un caz doar atunci când este suspendat.
5. Dacă te decizi să începi a dansa în drum, toţi cei pe care-i întâlneşti cunosc paşii dansului.
____

Din punct de vedere al barbatilor, cadourile pentru femei se impart in doua categorii:
1. Ei asta nu-i place!
2. La ce-i trebuie asta?
____

Anisoara, 5 ani, vine acasa de la gradinita, zice ca a avut prima ei lecţie de viata.
Mama ei, foarte interesata, a întrebat:
- Si care e aceasta lecţie ?
Anisoara răspunde:
- Am fost umilita! A fost vorba despre copii: Pavel spune că poţi cumpăra copii de la orfelinat. Maria explică faptul că puteţi cumpăra copii de la spital. Petrica spune că poţi cumpăra copii din străinătate
Mama ei a răspuns, râzând:
- Si, de ce, ma rog, ai fost umilita?
- Pentru că nu am îndrăznit să le spun că tatăl meu şi mama mea sunt atât de săraci, ca au trebuit să si-o traga pentru a avea un copil!
____

Soţia:
- O să mor de la câţi nervi îmi faci!
Soţul:
- Dacă tu mori, şi eu o să mor.
- Dar tu de ce o să mori, mă rog?
- După ce aş rămâne singur, nu aş putea suporta atât de multă fericire !
____

Ion si Maria faceau dragoste. La un moment dat, Maria catre Ion:
- Ma, Ioane... inima, ma!
Ion catre Maria:
- Las-o fa, Marie, ca o ocolim.
____

"Student fiind, m-am dus la colegii mei din cămin în vizită. I-am surprins când tocmai făceau o supă instant pentru două persoane. Politicos, unul dintre colegi mă întreabă:
- Mănânci, mă?
Îi spun că da, aşa că el se adresează celuilalt coleg:
- Colega, mai pune o cană cu apă, că mănâncă şi ăsta!"
____

Trei studenţi se întâlnesc după Crăciun:
- Am petrecut Crăciunul în Mallorca… plajă, coctailuri, fete în bikini…
- Eu am fost la schi în Alpi, zice al doilea… zăpadă, vin fiert şi ce blonde…
- Măi fratilor – zice al treilea- eu am fost în aceeasâşi cameră cu voi, dar eu, spre deosebire de voi, nu am fumat din ţigara aia lungă…
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...