miercuri, 19 septembrie 2012

Pastile de ras - 19 Septembrie 2012

Soacra catre ginere:
- Si de ce oare fiica-mea te iubeste?
Ginerele:
- Sa-ti arat?
____

Doua curti alaturate. Cainele unuia dintre vecini latra in continuu.
- Deci, m-am saturat, nu mai suport, vin imediat...
Dupa 15 minute se intoarce, cainele latra in continuare.
- Ce naiba ai facut ma, atat? Ai plecat de un sfert de ora si cainele ala tot latra !
- Am mutat cainele la noi in curte, sa vedem cum le convine lor asta!
____

Un bărbat întreabă la Radio Erevan:
- Se poate face sex într-o zi de doliu național?
Răspuns:
- Da, se poate, dar numai cu soția, ca să fie trist.
____

Aseară la club am fost atât de beat încat atunci când am traversat ringul ca să ma duc la bar să mai iau ceva de băut, am câștigat un concurs de dans...
____

Un tip se plange ca din fereastra biroului său se vede vestiarul fetelor ce se dezbraca, iar din cauza asta nu poate trai normal si nu poate lucra. Vine comisia, priveste pe fereastra si nu vede nimic. Ii spune tipului:
- Pai, nu se vede nimic!
- Ba da, se vede! Ia urcati-va pe dulap!
____

"Ma trezesc la un timp de noapte si o vad pe nevasta-mea citind. O intreb somnoros:
- Cat naiba e ceasul?
- Doua fara un sfert.
- De unde stii?
- Intrebi ca boul. Scrie pe el!"
____

Reclama unui institut de cosmetica:
“Nu flirtaţi cu femeia atrăgătoare ce iese de pe poarta noastră! S-ar putea să fie soacra dumneavoastră…”
____

Ea: Priveste, iubitule, cum ne infasoara in culoarea poeziei acest apus mirific de rubin...
El: Ah, ce te-as fu**!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...